25 Temmuz 2012 Çarşamba

Bosch Servisi Karabağlar

iki günde beni teknolojik değişime uğratmış şirkettir. daha iki gün önce çatır çatır 3g teknolojisini kullanarak twitter, facebook gibi hizmetlerde cirit atıyor, otobüste giderken telefonumda arkadaşlarımla sohbet ediyordum. her şey aynen bir telefon reklamındaki gibi hızlı, hayali ve vaat doluydu. Bosch Servisi Karabağlar ancak dünkü yağmur yüzünden günümüzde medeniyet dediğimiz kavramın büyük bir kısmı olan elektrik ve iletişim olmayınca karanlık çağlara geri döndüm. iletişimin i'si bile olmayınca sadece fırtınada yakındaki baz istasyonları bozulmuş olduğunu, birkaç saate kadar tamir edileceğini düşünüyordum. ah, kara bahtımın beni bir kez daha yüz üstü bırakabileceğini nereden bilebilirdim ki? meğer sorun tahminimden büyükmüş. fazla dramatik olmaya gerek yok aslında; dünkü çileden sonra bugün cep telefonuma gelen mesajın sesiyle uyandım. mesajı yollayan vodafone'du: "değerli müşterimiz, sel felaketi istanbul ikitelli santralimizi etkliemiştir..." gerisini zaten bilen biliyor; bilmeyenler ağıt yakabilir. evet, vodafone ile 24 saat sonra istediğimi arayabiliyordum, 3g üzerinden olmasa bile... ancak birkaç saat önce acı bir gerçeği farkettim: artık cep telefonu sinyalimin tekrar gitmesinden korkuyordum! tam bir anneanne gibi, zorunlu bir durum olmadıkça telefonuma bile dokunamıyorum şimdi. "ah yavrum, zaten vodafone zor durumda, bir de ben zevkim için onu bunu arayamam ki. ya gerektiğinde sinyalim biterse" gibisinden düşüncelere girdim. fark var derken demek ki bir şeyler söylemeye çalışıyorlardı galiba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder